תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

מדיניות הפרטיות

פוטו נהריה בנתה את אפליקציית פוטו נהריה כאפליקציה חינמית. שירות זה מסופק על ידי פוטו נהריה ללא עלות ומיועד לשימוש כפי שהוא. דף זה משמש ליידע את המבקרים בנוגע למדיניות שלנו לגבי איסוף, שימוש וחשיפה של מידע אישי אם מישהו החליט להשתמש בשירות שלנו. אם תבחר להשתמש בשירות שלנו, אז אתה מסכים לאיסוף ושימוש במידע ביחס למדיניות זו. המידע האישי שאנו אוספים משמש למתן ושיפור השירות. לא נשתמש או נשתף את המידע שלך עם אף אחד מלבד כמתואר במדיניות פרטיות זו. למונחים המשמשים במדיניות פרטיות זו יש את אותן משמעויות כמו בתנאים וההגבלות שלנו, הנגישים ב-פוטו נהריה אלא אם הוגדר אחרת במדיניות פרטיות זו.

איסוף מידע ושימוש בו

לחוויה טובה יותר, בעת השימוש בשירות שלנו, אנו עשויים לדרוש ממך לספק לנו מידע אישי מזהה מסוים, כולל אך לא רק מספר טלפון, שם פרטי ושם משפחה. המידע שאנו מבקשים יישמר על ידינו וישמש כמתואר במדיניות פרטיות זו. האפליקציה אכן משתמשת בשירותי צד שלישי שעשויים לאסוף מידע המשמש לזיהויך. קישור למדיניות הפרטיות של ספקי שירותים של צד שלישי המשמשים את האפליקציה שירותי Google Play

נתוני יומן

אנו רוצים להודיע ​​לך שבכל פעם שאתה משתמש בשירות שלנו, במקרה של שגיאה באפליקציה אנו אוספים נתונים ומידע (דרך מוצרי צד שלישי) בטלפון שלך הנקראים Log Data. נתוני יומן זה עשויים לכלול מידע כגון כתובת פרוטוקול האינטרנט (“IP”) של המכשיר שלך, שם המכשיר, גרסת מערכת ההפעלה, תצורת האפליקציה בעת השימוש בשירות שלנו, השעה והתאריך של השימוש שלך בשירות וסטטיסטיקות אחרות .

עוגיות

קובצי Cookie הם קבצים עם כמות קטנה של נתונים המשמשים בדרך כלל כמזהים ייחודיים אנונימיים. אלה נשלחים לדפדפן שלך מאתרי האינטרנט שבהם אתה מבקר ומאוחסנים בזיכרון הפנימי של המכשיר שלך. שירות זה אינו משתמש ב"עוגיות" אלו במפורש. עם זאת, האפליקציה עשויה להשתמש בקוד צד שלישי ובספריות המשתמשות ב"עוגיות" כדי לאסוף מידע ולשפר את השירותים שלהן. יש לך אפשרות לקבל או לסרב לעוגיות אלו ולדעת מתי נשלחת עוגיה למכשיר שלך.
אם תבחר לסרב לעוגיות שלנו, ייתכן שלא תוכל להשתמש בחלקים מסוימים של שירות זה.

ספקי שירות

אנו עשויים להעסיק חברות ואנשים פרטיים של צד שלישי בשל הסיבות הבאות: כדי להקל על השירות שלנו; לספק את השירות בשמנו; לביצוע שירותים הקשורים לשירות; אוֹ כדי לסייע לנו בניתוח אופן השימוש בשירות שלנו. אנו רוצים להודיע ​​למשתמשים בשירות זה שלצדדים שלישיים אלה יש גישה למידע האישי שלהם. הסיבה היא לבצע את המשימות המוטלות עליהם בשמנו. עם זאת, הם מחויבים לא לחשוף או להשתמש במידע לכל מטרה אחרת.

אבטחה

אנו מעריכים את האמון שלך במתן המידע האישי שלך, ולכן אנו שואפים להשתמש באמצעים מקובלים מבחינה מסחרית להגנה עליו. אבל זכרו ששום שיטה של ​​שידור דרך האינטרנט, או שיטה של ​​אחסון אלקטרוני אינה מאובטחת ואמינה ב-100%, ואיננו יכולים להבטיח את אבטחתה המוחלטת.

קישורים לאתרים אחרים

שירות זה עשוי להכיל קישורים לאתרים אחרים. אם תלחץ על קישור של צד שלישי, תופנה לאתר זה. שימו לב שאתרים חיצוניים אלו אינם מופעלים על ידינו. לכן, אנו ממליצים לך בחום לעיין במדיניות הפרטיות של אתרים אלה. אין לנו שליטה על התוכן, מדיניות הפרטיות או הנוהלים של אתרים או שירותים של צד שלישי ואינו נוטלים עליו אחריות.

פרטיות ילדים

שירותים אלה אינם פונים לאף אחד מתחת לגיל 13. איננו אוספים ביודעין מידע אישי מזהה מילדים מתחת לגיל 13. במקרה שנגלה שילד מתחת לגיל 13 סיפק לנו מידע אישי, אנו מוחקים זאת מיד מהשרתים שלנו. אם אתה הורה או אפוטרופוס ואתה מודע לכך שילדך סיפק לנו מידע אישי, אנא פנה אלינו כדי שנוכל לבצע את הפעולות הנדרשות.

שינויים במדיניות פרטיות זו

אנו עשויים לעדכן את מדיניות הפרטיות שלנו מעת לעת. לפיכך, מומלץ לעיין בדף זה מעת לעת עבור כל שינוי. אנו נודיע לך על כל שינוי על ידי פרסום מדיניות הפרטיות החדשה בדף זה. מדיניות זו תיכנס לתוקף החל מ-2020-06-02

תנאים והגבלות

בהורדה או שימוש באפליקציה, תנאים אלה יחולו עליך באופן אוטומטי - עליך לוודא לפיכך לקרוא אותם בעיון לפני השימוש באפליקציה. אינך רשאי להעתיק או לשנות את האפליקציה, כל חלק מהאפליקציה או את הסימנים המסחריים שלנו בכל דרך שהיא. אינך רשאי לנסות לחלץ את קוד המקור של האפליקציה, ואסור לך גם לנסות לתרגם את האפליקציה לשפות אחרות או ליצור גרסאות נגזרות. האפליקציה עצמה, וכל הסימנים המסחריים, זכויות היוצרים, זכויות מסדי הנתונים ושאר זכויות הקניין הרוחני הקשורות אליה, עדיין שייכים לפוטו נהריה. צילום נהריה מחויבת להבטיח שהאפליקציה תהיה שימושית ויעילה ככל האפשר. מסיבה זו, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבצע שינויים באפליקציה או לגבות תשלום עבור שירותיה, בכל עת ומכל סיבה. לעולם לא נחייב אותך עבור האפליקציה או השירותים שלה מבלי להבהיר לך בדיוק על מה אתה משלם. אפליקציית Photo Nahariya מאחסנת ומעבדת נתונים אישיים שסיפקת לנו, כדי לספק את השירות שלנו. באחריותך לשמור על אבטחת הטלפון והגישה לאפליקציה שלך. לפיכך, אנו ממליצים לא לפרוץ ג'יל או לשורש את הטלפון שלך, שהוא תהליך של הסרת הגבלות ומגבלות תוכנה המוטלות על ידי מערכת ההפעלה הרשמית של המכשיר שלך. זה עלול להפוך את הטלפון שלך לפגיע לתוכנות זדוניות/וירוסים/תוכניות זדוניות, לסכן את תכונות האבטחה של הטלפון שלך וזה עלול לגרום לכך שאפליקציית Photo Nahariya לא תעבוד כראוי או בכלל. האפליקציה אכן משתמשת בשירותי צד שלישי שמצהירים על התנאים וההגבלות שלהם. קישור לתנאים וההגבלות של ספקי שירות צד שלישי המשמשים את האפליקציה שירותי Google Play
כדאי להיות מודעים לכך שיש דברים מסוימים שפוטו נהריה לא תיקח עליהם אחריות. פונקציות מסוימות של האפליקציה יחייבו את האפליקציה לחיבור אינטרנט פעיל. החיבור יכול להיות Wi-Fi או מסופק על ידי ספק הרשת הסלולרית שלך, אבל Photo Nahariya לא יכולה לקחת אחריות על כך שהאפליקציה לא פועלת במלואה אם ​​אין לך גישה ל-Wi-Fi ואין לך נותרה קצבת נתונים. אם אתה משתמש באפליקציה מחוץ לאזור עם Wi-Fi, עליך לזכור שתנאי ההסכם עם ספק הרשת הסלולרית שלך עדיין יחולו. כתוצאה מכך, ייתכן שתחויב על ידי ספק הסלולר שלך עבור עלות הנתונים למשך החיבור בזמן הגישה לאפליקציה, או חיובים אחרים של צד שלישי. בשימוש באפליקציה, אתה מקבל אחריות על כל חיובים כאלה, לרבות חיובי נתונים בנדידה אם אתה משתמש באפליקציה מחוץ לטריטוריה הביתית שלך (כלומר אזור או מדינה) מבלי לכבות את נדידת הנתונים. אם אינך משלם החשבון עבור המכשיר שבו אתה משתמש באפליקציה, אנא שים לב שאנו מניחים שקיבלת אישור משלם החשבון לשימוש באפליקציה. באותה צורה, צילום נהריה לא תמיד יכול לקחת אחריות על אופן השימוש באפליקציה, כלומר עליך לוודא שהמכשיר שלך יישאר טעון - אם נגמרת לו הסוללה ואתה לא יכול להפעיל אותו כדי להשתמש בשירות, צילום נהריה לא יכולה לקבל אחריות. בכל הנוגע לאחריות צילום נהריה לשימושך באפליקציה, כאשר אתה משתמש באפליקציה, חשוב לזכור שלמרות שאנו משתדלים לוודא שהיא מעודכנת ונכונה בכל עת, אנו מסתמכים על צדדים שלישיים לספק לנו מידע כדי שנוכל להעמיד אותו לרשותך. Photo Nahariya אינה נושאת באחריות לכל אובדן, ישיר או עקיף, שתחווה כתוצאה מהסתמכות מלאה על פונקציונליות זו של האפליקציה.
בשלב מסוים, ייתכן שנרצה לעדכן את האפליקציה. האפליקציה זמינה כרגע ב-Android ו-iOS - הדרישות עבור שתי המערכות (ולכל מערכות נוספות אליהן נחליט להרחיב את זמינות האפליקציה) עשויות להשתנות, ותצטרך להוריד את העדכונים אם תרצה לשמור באמצעות האפליקציה. תמונה נהריה לא מתחייבת שהיא תמיד תעדכן את האפליקציה כך שתהיה רלוונטית עבורכם ו/או תעבוד עם גרסת האנדרואיד וה-iOS שהתקנתם במכשיר. עם זאת, אתה מבטיח לקבל תמיד עדכונים לאפליקציה כאשר יוצעו לך, ייתכן שנרצה גם להפסיק את אספקת האפליקציה, ונוכל להפסיק את השימוש בה בכל עת מבלי להודיע ​​לך על סיום. אלא אם כן נאמר לך אחרת, עם כל סיום, (א) הזכויות והרישיונות שניתנו לך בתנאים אלה יסתיימו; (ב) עליך להפסיק להשתמש באפליקציה, ו(במידת הצורך) למחוק אותה מהמכשיר שלך.

שינויים בתנאים וההגבלות

אנו עשויים לעדכן את התנאים וההגבלות שלנו מעת לעת. לפיכך, מומלץ לעיין בדף זה מעת לעת עבור כל שינוי. אנו נודיע לך על כל שינוי על ידי פרסום התנאים וההגבלות החדשים בדף זה. תנאים והגבלות אלה ייכנסו לתוקף החל מ-2020-06-02

צור קשר

אם יש לך שאלות או הצעות לגבי התנאים וההגבלות שלנו, אל תהסס לפנות אלינו בכתובת [email protected].

יצירת קשר

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי!

לבבות עפים

מיקומנו

שד' הגעתון 20, נהריה

שעות פעילות

ימים א'-ה': 08:30-18:00 שישי וערבי חג: 08:30-13:00

טלפון

טלפון 04-9920257 | פקס 04-9920820 | Whatsapp 0537139498